Opinie

  • Agnieszka 08 lis 16:06

    Agnieszka:

    Po raz kolejny pomylone sosy w zamówieniu

  • Jarosław 31 paź 17:28

    Jarosław:

    Profesjonalne

  • Patrycjusz 17 wrz 15:03

    Patrycjusz:

    Żeby zepsuć pizzę trzeba mieć naprawdę spory talent. Póki co, Karuzela ogarnia pizzę na 5+

  • Agnieszka 15 wrz 17:53

    Agnieszka:

    Jak zawsze smacznie 🙂

  • Rafał 12 wrz 15:04

    Rafał:

    Szybko i smacznie.

  • Marek 26 lip 15:21

    Marek:

    Nie dopuszczona

  • Kacper 19 cze 22:44

    Kacper:

    Miła oraz profesjonalna obsługa, Jedzenie dobre, dostawa bardzo rzadko się spóźnia (5 min maksymalnie) a często dostawa jest przed czasem.

  • Dariusz 16 cze 10:48

    Dariusz:

    Smacznie z lekkim przekroczenie terminu dostawy (8 min)

  • Beata 08 cze 18:44

    Beata:

    Żadnych uwag

  • Mateusz 13 maj 15:47

    Mateusz:

    Smaczna 🍕, czas dostawy zachwyca, nawet przy zegarze na godzine pizza dochodzi w pół

  • Kacper 04 maj 15:23

    Kacper:

    Ok.

  • Monika 05 kwi 16:57

    Monika:

    Pizza była pyszna choć zamówiliśmy 2 sosy pomidorowe i 1 czosnkowy to dostaliśmy po jednym pomidorowym czosnkowym i słodko kwaśnym.

  • Arkadiusz 23 mar 20:43

    Arkadiusz:

    Ciasto niedopieczone, surowe

  • Agnieszka 03 mar 12:30

    Agnieszka:

    Jak zawsze super

  • Rafał 19 lut 22:42

    Rafał:

    Wszystko dobrze ;-)

  • Rafał 05 sty 19:37

    Rafał:

    Pizza jak pizza i tyle

  • Adam 13 lis 14:27

    Adam:

    Najlepsza pizzeria w pabianicach

  • Ilya 14 paź 15:13

    Ilya:

    S

  • Małgorzata 28 wrz 15:13

    Małgorzata:

    Jest pysznie i smacznie jak zawsze

  • Aleksandra 27 wrz 15:34

    Aleksandra:

    Jedzenie dojechało później niż czas przewidziany, w dodatku było zimne

  • Anna 26 wrz 21:51

    Anna:

    Wersja mobilna strony internetowej sprawia problem w obsłudze.

  • Paweł 02 wrz 15:11

    Paweł:

    Wszystko ok

  • Grzegorz 02 wrz 02:01

    Grzegorz:

    Szybka dostawa,miła obsluga, smaczna pizza.

  • janusz 21 maj 16:52

    janusz:

    Jestem na tak

  • Paweł 03 maj 13:31

    Paweł:

    Jestem zadowolony polecam

  • Robert 21 mar 14:49

    Robert:

    Bardzo mila kelnerka oraz bardzo mily dostawca. Sprawnie zrealizowane zamowienie. Dobrze zapakowane. Dobre w smaku. Czego chcieć więcej ? ;)

  • Monika 12 lut 14:21

    Monika:

    Trochę za długo musi się czekać na zamówienie 😡 (ponad 1,5h)

  • Mateusz 21 sty 18:45

    Mateusz:

    Pizza była zimna, w dodatku ciasto "mokre" a ilość dodatków żenująca.

  • Arkadiusz 06 sty 14:36

    Arkadiusz:

    Trudno się do czegoś przyczepić. Sporo składników, szybka dostawa, miły powrót po dłuższej przerwie ;)

  • Ania 21 gru 21:54

    Ania:

    ............. ................ .................

  • Julia 11 gru 21:27

    Julia:

    Brak

  • Krzysztof 06 gru 12:15

    Krzysztof:

    Szybszy transport=krótszy czas oczekiwania

  • Alexander 05 lis 15:13

    Alexander:

    DOBRE W CHUJ

  • Marcin 30 paź 14:38

    Marcin:

    Bardzo szybka dostawa.

  • Mateusz 21 paź 17:07

    Mateusz:

    Bardzo szybka i miła obsługa

  • Marcin 16 paź 15:28

    Marcin:

    Pizza miała dojechać na godzinę 23.przyjechala o21. 30..jako że mnie nie było dowiezli ponownie o 23 szkoda tylko że odgrzaną ta z 21.30 i to nieudolnie Odgrzaną bo była zimna

  • Marcin 24 wrz 17:29

    Marcin:

    Zimne jedzenie, 3 razy źle przywieźli zamówienie

  • Maciej 16 wrz 15:33

    Maciej:

    Smaczne i na czas. Polecam

  • Patryk 04 wrz 21:43

    Patryk:

    :D 45 min....cieplutka i pyszna

  • Patryk 27 sie 20:10

    Patryk:

    Miała być godzina oczekiwania, a minęły prawie dwie

  • Alexander 19 sie 17:17

    Alexander:

    KUREWSKO DOBRA W CHUJ PIZZA POLECAM KURWA W CHUJ

  • Dawid 18 lip 20:25

    Dawid:

    nie ma uwag pizza miała być po 13:00 a była o 12:45

  • Mateusz 17 lip 15:19

    Mateusz:

    Jet okej ;)

  • Aleksandra 12 lip 17:42

    Aleksandra:

    Brak możliwości zamówienia pizzy pół na pół online

  • Patrycjusz 11 lip 17:28

    Patrycjusz:

    Nie polecam.
    O ile zamawianie online jest ok, to już gotowe zamówienie odbiega od ideału.
    Zapłaciłem za pizze z dodatkiem rukoli, dostałem pizze bez rukoli...
    A pizzeria nie odpowiada.
    Miło. Gorąco (NIE)polecam

  • Pająk 04 lip 23:42

    Pająk:

    Dostawca wyrobił się przed czasem :)
    Szacum

  • Elżbieta 25 cze 17:25

    Elżbieta:

    pizza dobra, trochę musicie popracować nad zamówieniami, bo zdarzają się wpadki

  • Patryk 24 cze 16:41

    Patryk:

    Zamówienie niezgodne z wytycznymi(prezent z okazji dnia ojca a wyszło wiele gówno z waszej strony)
    30 min spóźnienia po wyznaczonym czasie
    Pizza zimna
    Ostatni raz zamówiłem od was raz była Mega spalona od dołu a teraz ?
    Nie polecam (payda lepsza)

  • Aleksandra 08 cze 16:30

    Aleksandra:

    dobre, przyjazd przed czasem

  • Mateusz 22 maj 14:24

    Mateusz:

    llmllmlml;m

  • Mateusz 14 maj 21:50

    Mateusz:

    Bez żadnych problemów. Wszystko na czas nie raz nawet przed czasem

  • Amadeusz 07 maj 17:06

    Amadeusz:

    Godzinne spoznienie( sobota) ale pizza byla ciepła. Powinny byc rabaty albo gratisy w postaci napoju za tak duze spóźnienia.

  • Maciej 26 kwi 21:21

    Maciej:

    Wszystko smakuje. Polecam

  • Marek 26 kwi 15:41

    Marek:

    Kurde szybko i smacznie

  • Justyna 18 kwi 15:10

    Justyna:

    Pizza zimna i spalona gdyby nie glod to zadzwoniłbym z reklamacja

  • Maciej 03 kwi 13:10

    Maciej:

    Wszystko ok. Smaczne jak zawsze.

  • Katarzyna 26 mar 00:35

    Katarzyna:

    pizza przed czasem, trochę mocno wypieczona, ale dobra :D

  • Rafał 18 mar 21:30

    Rafał:

    Placki spoko. Słaby sos czosnkowy.

  • Damian 14 mar 05:41

    Damian:

    Dostawa w szybkim tempie

  • Artur 12 mar 16:26

    Artur:

    Czasami trzeba długi czekać ale to znaczy że są dobrzy i mają dużo klientów. :)